Mad på skolen

Vores kantine styres af Reno og Poranee, som er meget dygtige til at lave mad. Her prioriterer vi hygiejne meget højt.

Kantine

På Vorrevangskolen har vi en kantine, der er åben hver dag i de store pauser fra 9:30-10:00 og 11:00-12:00.

Kantinen har elitesmiley, som du kan se her

Vi har et varieret tilbud

• Salatbar, med forskellige grøntsager, kylling eller fisk
    • Dagens ret: Thaigryde, boller i karry, suppe, kylling med ris.
    • Frugt: Æbler, bananer, gulerødder, melon.
    • Sandwich, pizzaboller, osteboller
    • Groft brød

Udvalget i kantinen varierer fra uge til uge. Derfor kan der forefindes en kantineplan på Aula. Du finder ugens udvalg under grupper "Kantinen på Vorrevangenskolen" - Meld dig endelig ind i gruppen, så du kan følge kantineplanen hver uge.

Da vi er en kontantløs skole, så modtager vi kun betaling via mobilepay eller barnets BU kort.

Du kan finde flere oplysninger om BU kortet her:

Portal Aarhus - Log på forældreportalen

Skolemælk - vi har et samarbejde med skolemælk og det er derfor muligt at bestille mælk til jeres barn. Mælken bliver leveret til skolen hver dag.

Skolemælk - Kickstart en af dit barns gode vaner | Skolemælk (skolemaelk.dk)

Sidst opdateret: 22. november 2023